lördag, december 11

Lördag den elfte

Fanny: Nu är det snart en vecka kvar. jag längtar så mycket. men jag hoppas att ni får det trevligt här i sverige! Jag kommer sakna er. Puss på er mina kompisar  jag sakna er. Säskilt Emil.Bo och ni vet vad MP,IH och AH. jag kommer sakna er jätte  mycket jätte jätte mycker!

Karin: Nu är det en vecka kvar, tänk så fort tiden går ibland. I torsdags så drack jag mitt dukoral, det är ju inte det godaste man kan dricka, men inte heller så äckligt som jag minns det. Just nu sitter Fanny bredvid mig och pinar i sig sitt dukoral. Jag är nog inte det bästa moraliska stödet *s*...
Det är mycket i huvudet nu, många saker man ska hinna med innan vi åker. Måste göra någon slags lista så jag slipper ha allt i huvudet. Men vad härligt det ska bli ändå.Mest längtar jag till elefanterna. Jag ska fota hur mycket som helst. Nä NU ska vi snart sova. Jag får rå om goa Fanny och Speed hela natten, det är mysigt trots att Speed vill ligga uppe vid halsen hela tiden. Men i morgon ska vi upp tidigt.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick i er all Ducoral. Nu är det snart avresa för er. Härligt! / Jules

    SvaraRadera
  2. Jules: Japp vi fick i oss den..Inte gott men nere är den i alla fall ;)

    SvaraRadera