söndag, december 19

Hej då Sverige!!

Karin: Nu är det inte många timmar kvar tills vi far. I fredags hade jag resfeber, men just nu vill jag bara i väg. Det ska bli så skönt att få byta miljö ett tag och semestra.
I morgon (måndag) kl 14 svensk tid så har jag kommit fram, då kan ni ju tänka på mig ni som vill ;)
Allt är nerpackat och jag lyckades få med mig massor av barnkläder och glasögon som ska ges bort till behövande utan att få övervikt på bagaget, det ni!..Hahha..annars är jag expert på att ha med mig för mycket eller för tungt..
Men ni får ha det så bra så hörs vi av nästa gång jag får tillfälle att blogga!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jag kommer värkligen hänga med på eran blogg!Hoppas ni får en bra resa!/från Ah;)

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att resan gått bra! Härligt att veta att ni är på väg!

    SvaraRadera