söndag, december 5

Andra Advent

Karin: Fanny har sovit över och vi väntar nu på kompisar som ska komma och fika lite. I morgon ska jag i väg och ta sista sprutan inför resan. Sedan är det drick vaccinet som ska drickas.. Urk..fy..ser verkligen inte fram emot det.
Tänk att det bara är två veckor kvar nu, tiden har gått fort. Nu ska det tvättas, strykas, packas och leta fram allas adresser och fixa i ordning sista sakerna. Nu är det snart på G! Härligt!!

Fanny: Nu är det två veckor kvar tills jag drar. Exakt två veckor och 5 timmar sitter jag i taxin på väg till arlanda. på onsdag ska jag åka och ta den sista sprutan och sen dricka ett äckligt vaccin som heter ducoral. jag längtar dit så mycket för att jag ska träffa mitt, mammas och pappas fadder barn  som heter jeniffer. det ska bli så skönt med sol och värme. jag köper något till er mina bästisar. Jag kommer artt sakna er mer en speed till och med. puss på er.

6 kommentarer:

  1. Åh så roligt det ska bli att få följa er på er resa Karin och Fanny!
    Kram på er båda från LandskronaPia

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att ni bloggar tillsammans om denna resa! Hoppas ni får en underbar resan, kram på er!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt äventyr ni ska på!
    Ni har inte plats för en liten, dock ganska lång (är ganska vig)Jules i resväskan? ;)

    SvaraRadera
  4. Gud vad skönt med sol och bad! Lite avundsjuk kanske.....! Hoppas ni får det skönt!

    SvaraRadera
  5. Åå roligt att ni har startat en blogg!:)
    Ska bli roligt att titta på eran blogg hur ni har det! Mycket sol och bad kanske...?;)
    Ha nu en riktigt bra resa Karin och Fanny!

    SvaraRadera
  6. karin svarar:
    Tack alla för hälsningar, ja det ska verkligen bli kul att få åka tillsammans alla en gång eftersom jag var sjuk sist. Lite mysigt att kunna blogga tillsammans :)

    SvaraRadera